U heeft tijdelijk een interim event manager nodig voor de professionele organisatie van een congres, bedrijfsopening, jubileumfeest, het jaarlijkse relatie-evenement, beursdeelname of sales kick-off, maar u heeft de kennis of tijd niet in huis?

Yvonne neemt deze opdracht graag uit handen. Zij organiseert evenementen van A tot Z. Yvonne heeft ervaring met evenementen van 50 personen tot grote evenementen met 950 personen. Zowel voor MKB als voor grote bedrijven en commerciële bedrijven als (semi) overheid. Opdrachtgevers zijn onder andere Rijkswaterstaat, Alliander en Wijn & Stael Advocaten.

  • Bespreken met de opdrachtgever welke wensen er zijn. Creatief, energiek, duurzaam of juist ingetogen? Alles is mogelijk. We gaan voor het concept wat past bij de organisatie.
  • Ideeën bespreken, brainstormen over de invulling, tot aan de gehele organisatie van de dag zelf.
  • Projectplan en (logistieke) planning maken.
  • Advies over en regelen van locatie, catering, meubilair, licht en geluid, workshops, entertainment of sprekers.
  • Acties uitzetten, bewaken en terugkoppeling naar de opdrachtgever over de voortgang.
  • Communicatie rondom het evenement van teasers, uitnodiging tot aan bevestiging en registratie.
  • Coördinatie van website.
  • Afspraken maken en contacten onderhouden met alle ingehuurde partijen.
  • Interne communicatie over het evenement.
  • Tijdens het evenement persoonlijke begeleiding en operationele ondersteuning.

Interesse? Stuur een bericht via het contactformulier of bel naar: 06-14917688.

linkedin