quote-1 Yvonne van der Stok is ruim 5 maanden lang het zonnetje geweest op de Inkoop afdeling. In de rol van Office Manager a.i. heb ik Yvonne leren kennen als iemand die haar werk graag en goed doet, accuraat is, leergierig en veel energie heeft.
Zij is een kei in plannen en organiseren. Dat gecombineerd met een zeer verzorgde presentatie en een stralende lach maakt dat ik Yvonne van harte aanbeveel! quote-2

Carolijn Hawinkels, Directeur Inkoop, Logistiek & Services bij GRS Inkoop

quote-1 Yvonne van der Stok is als Office Manager ad interim werkzaam geweest bij GRS Inkoop & Services B.V. in Boskoop. Naast coördinerende werkzaamheden t.a.v. de gehele Inkoopafdeling waren haar voornaamste taken ondersteunen van de Directeur Inkoop & Services en het Hoofd Inkoop & Category Management.
Tijdens onze periode van samenwerking heb ik Yvonne leren kennen als een zeer prettige, sociale en enthousiaste collega. Ze deed haar werk nauwgezet, met grote betrokkenheid en toonde zich zeer pro actief. Op een professionele manier wist ze zaken voor elkaar te krijgen, ondanks dat daar regelmatig een fikse portie volharding voor nodig was. Het feit dat velen zich niet realiseerden dat Yvonne “a.i“ was, tekent de wijze waarop ze in de organisatie geïntegreerd was. quote-2

Lex van Ewijk, Hoofd Inkoop & Category Management bij GRS Inkoop & Services

quote-1 Ik heb Yvonne van der Stok leren kennen als een vrolijke, opgewekte en dienstverlenende managementassistente. Yvonne heeft zich bij ons zeer prettig ingezet in een drukke en hectische periode. Haar inbreng is constructief en ondersteunend. In haar aanpak is ze rustig, doortastend als het moet en relativerend waar nodig. Als de situatie hier om vraagt, vragen wij Yvonne met plezier om opnieuw te ondersteunen op het secretariaat.quote-2

Mirjam Kool, Officemanager bij Gerard Wesselo & Partners